Translate

20 oct 2011

Subvencións da Xunta para o integrismo católico

Información da revista ANDAINA:

O PP reparte o dinheiro público do departamento de Igualdade entre entidades integristas católicas

Do Diario Liberdade extraida da info do noso blogue
“Rebaño de María”, “Sí a la vida”, “Red Madre”, “Siervas de la Pasión”, “Betania de Jesús Nazareno”, “Ayuda a la Vida”… som algumhas das entidades extremistas que recebem neste ano o dinheiro público galego destinado à Igualdade.
A quantidade total repartida pola Conselharia da Presidência, Administraçons Públicas e Igualdade, em maos do PP, é de 916.000,00 euros, que som distribuídos nas entre um bom número de entidades amigas, algumhas ligadas à extrema-direita anti-abortista e dependentes do Vaticano ou, no mínimo, abertamente confessionais. Bastante visível em boa parte das organizaçons premiadas é o seu papel de reforço de linhas de trabalho social antifeministas e patriarcais, sendo que algumha delas até pode estar envolvida em atividades ilegais.
‘Rebaño de María’, organizaçom católica investigada por adopçons ilegais, entre as subsidiadas
De facto, entre as entidades subisidiadas estám as “Hermanas Terciarias Franciscanas del Rebaño de María”, que estám a ser investigadas por suposto envolvimento em adopçons ilegais em Lugo, dentro da “Operaçom Carioca” contra a prostituiçom e a entrega ilegal de bebés. Lembremos que essa operaçom destapou um escándalo de prostuiçom e corrupçom com altos comandos da Guarda Civil acusados.
A residência “Hogar Madre Encarnación”, propriedade do tal “Rebaño de María” situada na cidade das muralhas, e que se dedica ao acolhimento de mulheres grávidas, pode ter cometido irregularidades em processos de entrega de bebés geridos pola própria Junta da Galiza. Nada disso impediu que agora a Junta da Galiza tenha aprovado entregar 18 mil euros ao “Rebaño de María”... ler máis